Thajsko, den 4: Koh Phi Phi

Ráno vstáváme kolem 8. Já se konečně vyspal po 3 týdnech. Ivet ne protože bydlíme přímo na rušné třídě a místnost má místo okna pouze síťku a tak se ráno vydáváme hledat cabany na doporučení od Ivet kamarádky. Za ty samé peníze (600 bht) se ubytujeme v Bamboo Gipsy, kde máme i vlastní koupelnu (čti jako záchod a hadici na sprchování).

Ráno zkoušíme pláž od přístavu, ale je tam hodně lodí. Na oběd zacházíme do bočních uliček a vybíráme malou nevýraznou restauraci, kde bylo včera plno místních. Výborné jídlo! Odpoledne koupačka na té pláži co včera. Je tu pool party, kde je dost plno.

Shodou náhod potkávám dalšího známého Marka s přítelkyní, kterého jsem už pěkných pár let neviděl:) Jako bonus jsme našli 3 šváby v koupelně. Skore 2:1 v můj prospěch (jeden se prostě důkladně schoval). Obecně ostrov Phi Phi je plný turistů, restaurací, atd. Prostě západní styl. Přijde mi líto, že jednou zde zbudou jen unifikované hotely jak po celém světě a tohle místo ztratí svoje kouzlo. Od náporu turistů už ani voda není úplně čistá, na pláži odpadky (a zkurv… vajgly), rostou ceny, prostě se Srí Lankou se to nedá srovnávat.